DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24479

Назва: Проблема шопенівського репертуару в дитячій фортепіанній педагогіці. Досвід оцінки труднощів
Автори: Федоров, Б.
Ключові слова: фортепіанна педагогіка
дитяча фортепіанна педагогіка
Шопен Фрідерік
мазурка a-moll op.17 № 4
маленька п'єса «Кантабілє»
вальс
мазурка
етюд
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Вивчення творів Ф. Шопена відіграє неоціненну роль у вихованні піаністів. Як найвище втілення піаністичності, музика Ф. Шопена гармонійно розвиває творчу особистість, благотворно впливає на всі грані музичного таланту. Однак, серйозну проблему являє педагогічна стратегія, яка вимагає конкретних відповідей на конкретні питання – коли і з чого почати знайомитися з музикою Ф Шопена і як просуватися далі? Відповісти на них допоможе серйозна аналітична робота з шопенівським репертуаром. Дитячий педагогічний репертуар, здебільшого, складається з музики, яка написана спеціально для дітей. Й. С. Бах багато писав для своїх синів; великий інструктивний матеріал М. Клементі, К. Черні передбача’ дитяче виконання. До дитячої теми зверталися Р. Шуман («Альбом для юнацтва») і П. Чайковський («Дитячий альбом»), К. Дебюссі («Дитячий куточок») і М. Равель («Казки матінки Гуски»), С. Прокоф'єв («Дитяча музика») і Б. Барток («Мікрокосмос»). Також багата українська колекція дитячої музики – це твори В. Косенка, Н. Нижанківського, Ю. Щуровського, І Шамо, Ж. Колодуб тощо.
Опис: Федоров Б. Проблема шопенівського репертуару в дитячій фортепіанній педагогіці. Досвід оцінки труднощів // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 156-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24479
Розташовується у зібраннях:Мистецька освіта в інформаційному суспільстві

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf192,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок