DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24470
|
Назва: | Казка як засіб опанування теоретичного матеріалу на уроках сольфеджіо |
Автори: | Семіон, В. |
Ключові слова: | урок сольфеджіо казка сольфеджіо майбутній музикант музикант |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна початкова музична освіта має велику потребу в досліджені й упровадженні
інноваційних та ефективних педагогічних прийомів і методів. Тому викладачі постійно
шукають найкращі шляхи для поєднання теоретичного матеріалу з чуттєво-образним
досвідом учнів, серед якого важливе місце посідає казка.
До проблем викладання дисципліни сольфеджіо зверталися О. Афоніна, Т. Боровик,
О. Єпімахова, М. Карасьова, Л. Масленкова, Г. Побережна, Г. Смаглій, Т. Щериця та ін.
Питання дидактичних можливостей казки порушували Ш. Амонашвілі, О. Івановська,
Т. Зінкевич-Євстигнєєва, О. Лобач, Е. Печерська, О. Савченко, В. Сухомлинський та ін.
Мета статті – обґрунтувати роль казки на уроках сольфеджіо в опануванні
навчального матеріалу та розглянути методичні розробки з даного питання. |
Опис: | Семіон В. Казка як засіб опанування теоретичного матеріалу
на уроках сольфеджіо // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 134-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24470 |
Розташовується у зібраннях: | Мистецька освіта в інформаційному суспільстві
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|