DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецька освіта в інформаційному суспільстві >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24391

Назва: Емпатія як умова ефективності педагогічної взаємодії
Автори: Барда, С.
Ключові слова: емпатія
педагогічна взаємодія
освітній процес
взаємодія учителя й учнів
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Діяльність людини, яка пов’язана з міжособистісною взаємодією (як наприклад, управління, соціальне обслуговування, медицина, освіта), вимагає від кожної особистості сформованості ряду якостей, властивостей необхідних для її здійснення. Серед якостей, що відіграють ключову роль у міжособистісній взаємодії, виокремлюється емпатія. У контексті освітнього процесу міжособистісну взаємодію вчителя й учнів у педагогічній літературі розглядають як педагогічну взаємодію. Педагогічна взаємодія – це процес, що відбувається під час освітньої діяльності між вихователем та вихованцем, передбачає розвиток останнього; «явище зв’язку особистостей в освітньому процесі, що реалізується через спільні дії та характеризується взаємовпливом учасників»; «система синергетичної взаємодії суб’єктів навчального процесу, що розгортається на рівні різних діяльнісних підсистем і спрямована на навчання, освіту, виховання, розвиток, формування особистості».
Опис: Барда С. Емпатія як умова ефективності педагогічної взаємодії // Мистецька освіта в інформаційному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (20–21 травня 2021 р.). Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2021. С. 32-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24391
Розташовується у зібраннях:Мистецька освіта в інформаційному суспільстві

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf255,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок