|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24147
|
Название: | Освітня інфографіка в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»: природнича, інформатична, математична освітні галузі |
Авторы: | Процай, Л.П. Гібалова, Н.В. Макаренко, Я.М. |
Ключевые слова: | освітня інфографіка візуалізація інтерактивність ментальні карти інтелект-карти інтегрований курс освітні галузі |
Issue Date: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена дослідженню сутності поняття «освітня інфографіка» у контексті використання в інтегрованому навчальному курсі початкової школи «Я досліджую світ». Визначено мету та завдання освітньої інфографіки, її відмінності від візуалізації та звичайної наочності. З’ясовано, що головними ознаками цифрової інфографіки є умовність зображень, їх схематичність, структурованість інформації та естетична функціональність.
Представлено різні види класифікацій освітньої інфографіки як одного із сучасних методів візуалізації навчальної інформації, зокрема виокремлено: статичну, та динамічну інфографіку (за способом подачі інформації); ненасичену та концентровану (за ступенем насиченості інформацією) тощо. Проаналізовано сервіси та інструменти створення цифрової освітньої інфографіки, серед якої найбільшою популярністю користуються сервіси Google, комп’ютерна програма Microsoft PowerPoint та онлайн-сервіс Canva.
Розкрито особливості використання інфографіки у процесі інтеграції природничої, інформатичної та математичної освітніх галузей з метою формування відповідних компетентностей особистості. Розглянуто інтелект-карти та ментальні карти як один із видів цифрової інфографіки за умов їх створення засобами інформаційно-комунікаційних технологій або за допомогою онлайн-сервісів. Доведено, що перевагою таких карт є їх дидактичний універсалізм, що полягає в можливості використання під час реалізації завдань будь-якої освітньої галузі.
Цифрову інфографіку представлено у вигляді візуальної педагогічної комунікації, що має на меті виконання завдань навчання молодших школярів. Визначено педагогічний потенціал та ефективність освітньої інфографіки з огляду на інноваційні зміни у системі початкової освіти. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень із урахуванням переваг та недоліків використання цифрової інфографіки в інтегрованому курсі «Я досліджую світ». |
Описание: | Процай Л. П., Гібалова Н. В., Макаренко Я. М. Освітня інфографіка в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»: природнича, інформатична, математична освітні галузі. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1, 2023. С. 103-109. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24147 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|