DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24147

Назва: Освітня інфографіка в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»: природнича, інформатична, математична освітні галузі
Автори: Процай, Л.П.
Гібалова, Н.В.
Макаренко, Я.М.
Ключові слова: освітня інфографіка
візуалізація
інтерактивність
ментальні карти
інтелект-карти
інтегрований курс
освітні галузі
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню сутності поняття «освітня інфографіка» у контексті використання в інтегрованому навчальному курсі початкової школи «Я досліджую світ». Визначено мету та завдання освітньої інфографіки, її відмінності від візуалізації та звичайної наочності. З’ясовано, що головними ознаками цифрової інфографіки є умовність зображень, їх схематичність, структурованість інформації та естетична функціональність. Представлено різні види класифікацій освітньої інфографіки як одного із сучасних методів візуалізації навчальної інформації, зокрема виокремлено: статичну, та динамічну інфографіку (за способом подачі інформації); ненасичену та концентровану (за ступенем насиченості інформацією) тощо. Проаналізовано сервіси та інструменти створення цифрової освітньої інфографіки, серед якої найбільшою популярністю користуються сервіси Google, комп’ютерна програма Microsoft PowerPoint та онлайн-сервіс Canva. Розкрито особливості використання інфографіки у процесі інтеграції природничої, інформатичної та математичної освітніх галузей з метою формування відповідних компетентностей особистості. Розглянуто інтелект-карти та ментальні карти як один із видів цифрової інфографіки за умов їх створення засобами інформаційно-комунікаційних технологій або за допомогою онлайн-сервісів. Доведено, що перевагою таких карт є їх дидактичний універсалізм, що полягає в можливості використання під час реалізації завдань будь-якої освітньої галузі. Цифрову інфографіку представлено у вигляді візуальної педагогічної комунікації, що має на меті виконання завдань навчання молодших школярів. Визначено педагогічний потенціал та ефективність освітньої інфографіки з огляду на інноваційні зміни у системі початкової освіти. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень із урахуванням переваг та недоліків використання цифрової інфографіки в інтегрованому курсі «Я досліджую світ».
Опис: Процай Л. П., Гібалова Н. В., Макаренко Я. М. Освітня інфографіка в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»: природнича, інформатична, математична освітні галузі. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Вип. 1, 2023. С. 103-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24147
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Процай, Гібалова, Макаренко.pdf330,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок