DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24049

Назва: Сучасні технології формування медіаграмотності у молодших школярів
Автори: Шинкевич, Д.
Ключові слова: медіаграмотність
молодші школярі
формування медіаграмотності
мультимедійні презентації
критичне мислення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, повному інформаційного потоку та цифрових технологій, формування медіаграмотності у молодших школярів є надзвичайно важливим завданням. Медіаграмотність означає не просто здатність ефективно користуватися медіа-технологіями, але й критично мислити, аналізувати інформацію та етично взаємодіяти з медіа-середовищем. Застосування сучасних технологій у навчанні може значно полегшити процес формування медіаграмотності у молодших школярів. Розглянемо деякі ключові сучасні технології, які використовуються для досягнення цієї мети.
Опис: Шинкевич Д. Сучасні технології формування медіаграмотності у молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 197-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24049
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf198,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок