DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24036

Назва: До проблеми навчання молодших школярів писемного мовлення: результати онлайн-опитування вчителів
Автори: Петрук, О.
Ключові слова: молодший школяр
писемне мовлення
оволодіння уміннями писемного мовлення
рівень писемного мовлення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Одним із основних завдань початкового курсу української мови є гармонійний розвиток в учнів умінь з усіх видів мовленнєвої діяльності ‒ аудіювання, говоріння, читання й письма. Письмо – найскладніший вид мовленнєвої діяльності, оскільки вимагає від школярів більшої підготовки та зусиль, як фізичних, так і психічних. Воно відіграє фундаментальну роль у когнітивному та мовленнєвому розвитку дітей, формуванні їхньої грамотності. Як відомо, процес навчання письма має два етапи: оволодіння графікою й орфографією на рівні навичок та послідовне оволодіння уміннями писемного мовлення як засобу комунікації.
Опис: Петрук О. До проблеми навчання молодших школярів писемного мовлення: результати онлайн-опитування вчителів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 159-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24036
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf199,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок