DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24034

Назва: Методичний аспект формування уявлень учнів про частини
Автори: Ляшова, Н.
Ключові слова: поняття дробу
дроби
початкова школа
початкова освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Поняття дробу – одне із основних понять початкового курсу математики. Процес його формування складний і довготривалий. Типовою освітньою програмою з математики передбачається формування в учнів розуміння ролі дробів у пізнанні явищ і закономірностей навколишнього світу; формування досвіду використання знань про дроби та способи дій для розв’язування навчальних і практичних задач; формування в учнів здатності міркувати логічно, оцінювати коректність і достатність даних для розв’язування практично зорієнтованих задач з дробами.
Опис: Ляшова Н. Методичний аспект формування уявлень учнів про частини // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 153-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24034
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
43.pdf286,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок