DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24034
|
Назва: | Методичний аспект формування уявлень учнів про частини |
Автори: | Ляшова, Н. |
Ключові слова: | поняття дробу дроби початкова школа початкова освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Поняття дробу – одне із основних понять початкового курсу математики.
Процес його формування складний і довготривалий. Типовою освітньою
програмою з математики передбачається формування в учнів розуміння ролі
дробів у пізнанні явищ і закономірностей навколишнього світу; формування
досвіду використання знань про дроби та способи дій для розв’язування
навчальних і практичних задач; формування в учнів здатності міркувати логічно,
оцінювати коректність і достатність даних для розв’язування практично
зорієнтованих задач з дробами. |
Опис: | Ляшова Н. Методичний аспект формування уявлень
учнів про частини // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 153-156. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24034 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|