DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23993

Назва: Психологічний контекст у становленні майбутнього вчителя історії в умовах інноваційної освіти
Автори: Шауренко, А.
Ключові слова: освітнє середовище
вчитель історії
інноваційна освіта
інноваційне освітнє середовище
сучасна освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність визначеної теми полягає у тому, що сучасна освіта вимагає від вчителів історії не лише знань і методичної компетентності, але й розвинених психологічних навичок та вмінь. Умови інноваційного освітнього середовища ставлять перед майбутніми вчителями історії нові виклики, які потребують здатності адаптуватися, працювати в команді, критично мислити та розвивати творчість. Психологічні аспекти, такі як: самооцінка, саморефлексія, комунікаційні навички та гнучкість, стають необхідними для ефективної роботи майбутнього вчителя історії. Дослідження вище окресленої теми сприяє розумінню та підготовці педагогів до сучасних викликів освітньої сфери, що робить її важливою та актуальною.
Опис: Шауренко А. Психологічний контекст у становленні майбутнього вчителя історії в умовах інноваційної освіти // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 49-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23993
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf178,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок