|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23981
|
Назва: | Формування в молодших школярів уміння розв’язувати сюжетні задачі: психолого-педагогічний дискурс |
Автори: | Мороз, Н. |
Ключові слова: | молодший школяр формування вмінь учня формування логіко-математичної компетентності молодших школярів сюжетні задачі початкова освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Головним вектором сучасних освітніх пріоритетів є всебічний та
гармонійний розвиток особистості підростаючого покоління. Це, зокрема
проявляється у едукаційних акцентах на прояв власного «Я», підтримці
самостійності, ініціативності та творчого потенціалу школярів. Одним із
ефективних шляхів реалізації зазначених завдань є імплементація математичної
освіти, яка крім удосконалення пізнавальних процесів (пам'яті, уваги, уяви,
мислення), допомагає розвивати такі важливі життєві навички, як
спостережливість, вміння аналізувати, робити логічні висновки, узагальнювати,
абстрагуватися, вирішувати проблеми тощо. |
Опис: | Мороз Н. Формування в молодших школярів уміння розв’язувати
сюжетні задачі: психолого-педагогічний дискурс // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 30-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23981 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|