DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23981

Назва: Формування в молодших школярів уміння розв’язувати сюжетні задачі: психолого-педагогічний дискурс
Автори: Мороз, Н.
Ключові слова: молодший школяр
формування вмінь учня
формування логіко-математичної компетентності молодших школярів
сюжетні задачі
початкова освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Головним вектором сучасних освітніх пріоритетів є всебічний та гармонійний розвиток особистості підростаючого покоління. Це, зокрема проявляється у едукаційних акцентах на прояв власного «Я», підтримці самостійності, ініціативності та творчого потенціалу школярів. Одним із ефективних шляхів реалізації зазначених завдань є імплементація математичної освіти, яка крім удосконалення пізнавальних процесів (пам'яті, уваги, уяви, мислення), допомагає розвивати такі важливі життєві навички, як спостережливість, вміння аналізувати, робити логічні висновки, узагальнювати, абстрагуватися, вирішувати проблеми тощо.
Опис: Мороз Н. Формування в молодших школярів уміння розв’язувати сюжетні задачі: психолого-педагогічний дискурс // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 30-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23981
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf120,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок