DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23975

Назва: Формування у молодших школярів навичок самоконтролю на уроках математики
Автори: Гмиза, А.
Ключові слова: молодший школяр
урок математики
самоконтроль
формування навичок самоконтролю
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У світі сучасних технологій та інновацій, коли перевірка якості виконаної роботи швидко здійснюється різними цифровими ресурсами, починає втрачатися один із важливих навиків особистості – самоконтроль. Вчитель початкових класів з першого дня роботи з дітьми повинен спонукати їх до самоконтролю, вказувати на його необхідність як у процесі навчання, так і в повсякденному житті. Досліджуючи висловлювання компетентних фахівців (Г. Собієва, І. Марголін, А. Сердюк, П. Гальперін, С. Кабильніцька), можна стверджувати, що формування самоконтролю це довгий процес, до якого ставлять певні вимоги.
Опис: Гмиза А. Формування у молодших школярів навичок самоконтролю на уроках математики // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф.(Полтава, 15-16 червня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 9-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23975
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf123,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок