DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23926
|
Назва: | Концепція мистецтва танцю і тотального театру («Gesamthustwerh») у творчості балетмейстерів «Нового російського балету» на початку ХХ ст. |
Автори: | Погребняк, М.М. |
Ключові слова: | балетний театр балетна вистава театральний танець танець «модерн» авторський танцтеатр «Gesamthustwerh» «Новий російський балет» |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані естетико-теоретичні ідеї реформатора академічного балету М. Фокіна. Досліджена сутність та систематизовані нововведення балетмейстерів «Нового російського балету» М. Фокіна і В.Ніжинського на початку ХХ ст.: 1) відмова від класичного танцю як єдиного і універсального засобу вирішення балетних спектаклів; 2) використання нових для кожної теми форм виразності і нової техніки, які відповідали місцю дії, національним особливостям, жанру і характеру задуму; 3) розширення ідейно-тематичних горизонтів балетного театру 4) балетмейстер стає і автором лібрето; 5) співпраця балетмейстера з композитором і художником; 6) введення поліфонічних принципів у композицію танцю; 7) використання деяких принципів драматичного театру. |
Опис: | Погребняк М. М. Концепція мистецтва танцю і тотального театру («Gesamthustwerh») у творчості балетмейстерів «Нового російського балету» на початку ХХ ст. Sciences of Europe. 2020. Vol. 3. No. 52. P. 3–8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23926 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|