DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23926

Название: Концепція мистецтва танцю і тотального театру («Gesamthustwerh») у творчості балетмейстерів «Нового російського балету» на початку ХХ ст.
Авторы: Погребняк, М.М.
Ключевые слова: балетний театр
балетна вистава
театральний танець
танець «модерн»
авторський танцтеатр
«Gesamthustwerh»
«Новий російський балет»
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані естетико-теоретичні ідеї реформатора академічного балету М. Фокіна. Досліджена сутність та систематизовані нововведення балетмейстерів «Нового російського балету» М. Фокіна і В.Ніжинського на початку ХХ ст.: 1) відмова від класичного танцю як єдиного і універсального засобу вирішення балетних спектаклів; 2) використання нових для кожної теми форм виразності і нової техніки, які відповідали місцю дії, національним особливостям, жанру і характеру задуму; 3) розширення ідейно-тематичних горизонтів балетного театру 4) балетмейстер стає і автором лібрето; 5) співпраця балетмейстера з композитором і художником; 6) введення поліфонічних принципів у композицію танцю; 7) використання деяких принципів драматичного театру.
Описание: Погребняк М. М. Концепція мистецтва танцю і тотального театру («Gesamthustwerh») у творчості балетмейстерів «Нового російського балету» на початку ХХ ст. Sciences of Europe. 2020. Vol. 3. No. 52. P. 3–8.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23926
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Концепція мистецтва танцю.pdf211,1 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback