DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23821

Назва: Екзамен у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: початкова школа
майбутній вчитель
екзамен
професійна підготовка
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти і на сьогодні залишається актуальною проблемою у вищій школі. Особливе місце в системі контролю посідає екзамен, яким передбачено зіставлення навчальних досягнень майбутніх фахівців з конкретними очікуваними результатами навчання з кожної дисципліни, визначеними освітньою програмою. Пошуки нових шляхів підвищення ефективності контролю знайшли відображення в наукових дослiдженнях педагогів (А. Алексюк, В. Лозова та інші), в різних, розроблених закладами вищої освіти, Положеннях про організацію контролю та оцінювання якості навчання студентів, Положеннях про порядок проведення екзамену в дистанційній формі, Рекомендацій по використанню інформаційних технологій при організації контролю, тощо.
Опис: Карапузова Н. Д. Екзамен у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Кременчук,19 березня 2021 р. Кременчук : Методичний кабінет, 2021. С. 968-970.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23821
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Екзамен у професійній підготовці.pdf303,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок