DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23820

Назва: Компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інформаційно-цифрових технологій у процесі навчання математики молодших школярів
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: майбутній учитель
учитель початкових класів
інформаційно-цифрові технології
молодші школярі
математика
вивчення математики
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Удосконалення системи математичної освіти, зокрема в початковій школі, нерозривно пов'язано із підвищенням ефективності навчання математики, що забезпечується запровадженням компетентнісно орієнтованих методик, які передбачають використання сучасних інформаційно-цифрових технологій. Це вимагає відповідної методичної підготовки вчителів початкових класів до навчання математики молодших школярів. Стандартом вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти здатність майбутнього вчителя початкових класів орієнтуватися в інформаційному просторі, оперувати інформаційно-комунікаційними та цифровими технології в професійній діяльності визнано обов’язковою спеціальною компетентністю, а вміння організовувати освітній процес із використанням цифрових технологій та технологій дистанційного навчання молодших школярів – ключовим програмним результатом [4]. Саме тому, навчальна дисципліна «Методика навчання математики», має посилювати інформаційно-технологічну спрямованість навчального процесу та розвивати готовність майбутніх учителів початкових класів до використання інформаційно-цифрових технологій у навчальному процесі першої ланки освіти. Водночас, за тяжких умов сьогодення, це допоможе випускникам ефективно розв’язувати проблему дистанційного та змішаного навчання математики дітей в умовах НУШ.
Опис: Карапузова Н. Д. Компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інформаційно-цифрових технологій у процесі навчання математики молодших школярів. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (7 квітня 2023 р.) / Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів, 2023. С. 161-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23820
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Компоненти готовності майбутніх учителів.pdf348,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок