DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23624

Назва: Об’єкти права інтелектуальної власності екологічного спрямування в моделі закладу освіти
Автори: Гриньова, М.В.
Школяр, С.П.
Ключові слова: інтелектуальна власність
заклад вищої освіти
інноваційна діяльність ЗВО
ПНПУ імені В. Г. Короленка
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Використання системного підходу передбачає застосування моделі університету як ідеального відображення існуючого об’єкта управління системи освіти, спрямоване на поступове його вдосконалення та розвиток, при цьому виокремлюють найважливіші показники як елементи контролю, визначають, аналізують, дають оцінку їх кількісних та якісних характеристик в статиці та динаміці. Розглядаючи результати виконання цільових показників діяльності закладу вищої освіти відповідно до умов контракту з Міністерством освіти і науки України (Гриньова М.В., 2023), проаналізуємо деякі елементи як важелі мотивації інноваційної діяльності ЗВО, зокрема, створені об’єкти права інтелектуальної власності екологічного спрямування в моделі закладу освіти.
Опис: Гриньова М. В., Школяр С. П. Об’єкти права інтелектуальної власності екологічного спрямування в моделі закладу освіти // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 75-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23624
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf283,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок