DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23616
|
Назва: | Сучасні проблеми біологічної освіти в навчальних закладах |
Автори: | Вісич, Д.М. |
Ключові слова: | біологічна освіта шкільний курс «Біологія» сучасна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Шкільний курс «Біологія» орієнтований на загальну технологію людської
діяльності – культуру, має на меті бути орієнтиром гуманістичного та
екологічного мислення. Вся історія цієї культури пов'язана із застосуванням
законів живої природи. Людина як живий організм є частиною природи, і
існування та виживання людини неможливе без охорони навколишнього
середовища.
Біологічна освіта базується на таких основних принципах і положеннях:
логіка та пізнання. Відповідно до цього навчання повинно мати розвивальний
характер і прикладну спрямованість; основними елементами змісту мають бути
теоретичні узагальнення; зміст освіти та освітній процес мають ґрунтуватися на
принципі гуманізації та забезпечувати рівневу диференціацію; при організації
навчального процесу пріоритет слід надавати активним методам та сучасним
технологіям навчання. |
Опис: | Вісич Д. М. Сучасні проблеми біологічної освіти в навчальних
закладах // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 45-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23616 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|