DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23616

Назва: Сучасні проблеми біологічної освіти в навчальних закладах
Автори: Вісич, Д.М.
Ключові слова: біологічна освіта
шкільний курс «Біологія»
сучасна освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Шкільний курс «Біологія» орієнтований на загальну технологію людської діяльності – культуру, має на меті бути орієнтиром гуманістичного та екологічного мислення. Вся історія цієї культури пов'язана із застосуванням законів живої природи. Людина як живий організм є частиною природи, і існування та виживання людини неможливе без охорони навколишнього середовища. Біологічна освіта базується на таких основних принципах і положеннях: логіка та пізнання. Відповідно до цього навчання повинно мати розвивальний характер і прикладну спрямованість; основними елементами змісту мають бути теоретичні узагальнення; зміст освіти та освітній процес мають ґрунтуватися на принципі гуманізації та забезпечувати рівневу диференціацію; при організації навчального процесу пріоритет слід надавати активним методам та сучасним технологіям навчання.
Опис: Вісич Д. М. Сучасні проблеми біологічної освіти в навчальних закладах // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 45-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23616
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf281,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок