DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23615

Назва: Дендропарк "Юннатський" як осередок освітньо-просвітницької та еколого-патріотичної діяльності
Автори: Вербицький, В.В.
Ключові слова: дендропарк "Юннатський"
еколого-патріотична діяльність
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
Global Learning and Observations to Benefit the Environment
GLOBE
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Дендропарк "Юннатський" - це унікальне місце у північній частині міста Києва, яке пропонує чудову можливість для освітньо-просвітницької діяльності, відпочинку та спілкування з природою. Територія дендропарку "Юннатський" має унікальну історію, оскільки є частиною парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва “Березовий гай”, який було закладено на початку XIX ст. Він формувався впродовж більш ніж півстоліття юннатами України та зарубіжжя з метою сприятливого поєднання природних комплексів і культурних ландшафтів. Нинішнього статусу дендрологічного парку місцевого значення “Юннатський”, із загальною площею 13,7 га, набув 10 березня 2006 р. за рішенням Київради.
Опис: Вербицький В. В. Дендропарк "Юннатський" як осередок освітньо-просвітницької та еколого-патріотичної діяльності // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 42-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23615
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf281,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок