DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23512

Назва: Інтеграція біологічних знань у позашкільній освіті: сучасні тенденції та інновації
Автори: Ганжа, В.О.
Ключові слова: позашкільна освіта
біологічна грамотність
інтеграція знань
педагогічні стратегії
інноваційні підходи
розвиток учнівських здібностей
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У тезах визначено актуальні тенденції та інноваційні підходи до інтеграції біологічних знань у сучасній позашкільній освіті. Дослідження акцентує увагу на важливості розвитку біологічної грамотності учнів, висвітлює методи та стратегії, які сприяють успішній інтеграції цих знань.
Опис: Ганжа В. О. Інтеграція біологічних знань у позашкільній освіті: сучасні тенденції та інновації // Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (відкрита для іноземних учасників) (29-30 листопада 2023 р., м. Полтава) / [упоряд. М. М. Погребняк]. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 211-213.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23512
Розташовується у зібраннях:Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
42.pdf700,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок