|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2023(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23254
|
Назва: | Розвиток професійної культури студентів коледжів культури і мистецтв при вивченні дисциплін декоративно-прикладного мистецтва |
Автори: | Тетянін, І. Чернявська, О.В. |
Ключові слова: | декоративно-прикладне мистецтво компетентність навчання студентів-першокурсників набуття професійних навичок кейс-метод коледж культури і мистецтв |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз культури як антропологічного феномену, конгруентного людині, свідчить, що
історично феномен культури завжди відображав процеси, пов’язані із вихованням,
просвітництвом, становленням і розвитком особистості. Без освіти й виховання, без
активної передачі новим поколінням нових досягнень людської культури рух історії був би
неможливим, тому в дослідженні актуалізовано доцільність використання профільних
предметів зі спеціальності «Декоративно-прикладне мистецтво» як складової залучення
першокурсників навчальних закладів мистецького спрямування до формування власної
професійної культури.
Мета статті – визначення провідних засобів розвитку професійної культури
студентів у процесі вивчення дисциплін декоративно-прикладного мистецтва.
Розглянуто основні художні дисципліни, які вводять до навчального контексту,
завдання (від простих до складних), у підготовці майбутніх художників – викладачів
декоративно-прикладного мистецтва засобами залучення до роботи в матеріалі разом із
викладачем, коли студент навчається всім тонкощам майстерності в практичній
роботі. У зазначеному руслі розмежовано поняття «компетентність» і
«майстерність»; так, визначено, що професійна майстерність передбачає комплексне
знання виробничого чи будь-якого іншого професійного процесу, вміння його реалізувати,
привести в рух.
Оскільки розвиток культури та освіти – це процеси, які здійснюються переважно
паралельно, синхронно і є взаємопов’язаними, то з’ясовано сутність і значення технології
ситуаційного навчання (кейс-методу), яке полягає в моделюванні конкретної ситуації, що
трапляється в регіональній професійній практиці, на основі чого розробляється
дидактичний пакет завдань щодо розв’язання певної проблеми. Кейс-метод для
першокурсників – це конкретні навчальні ситуації, які спеціально розробляються на
основі фактичного матеріалу з метою подальшого вивчення на заняттях. |
Опис: | Тетянін І., Чернявська О. В. Розвиток професійної культури студентів коледжів
культури і мистецтв при вивченні дисциплін
декоративно-прикладного мистецтва // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава, 2023. Вип. 14. С. 89-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23254 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|