|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23221
|
Назва: | INTEGRATED LEARNING IN PHILOLOGICAL LESSONS OF ELEMENTARY SCHOOL |
Автори: | Styrkina, Y. Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | інтегроване навчання початкова школа integrated learning |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Інтегроване навчання у початковій школі – це підхід до навчання, який об’єднує кілька предметних областей або тем в єдину цілісну навчальну програму. Актуальність інтегрованого навчання в початковій школі можна розглядати з кількох точок зору. По-перше, інтегроване навчання сприяє цілісному розвитку, об’єднуючи поняття з різних предметів, що допомагає учням побачити, як взаємопов’язані різні галузі знань і як їх можна застосувати в реальних життєвих ситуаціях. Такий підхід може зробити навчання більш привабливим і цікавим для молодих учнів: досліджуючи теми поглиблено, учні часто стають більш мотивованими та прагнуть брати участь у навчанні. По-друге, інтегроване навчання допомагає учням зрозуміти, як те, що вони вивчають, стосується реального світу, роблячи навчання більш значущим, заохочує навички критичного мислення, оскільки учні повинні аналізувати, синтезувати та встановлювати зв’язки між різними предметами чи ідеями. Крім того, інтегроване навчання може бути ефективним способом охоплення кількох стандартів або цілей одночасно: це спрощує навчальний план і може призвести до економії часу. Але на шляху впровадження елементів інтегрованого навчання є і певні проблеми: відсутність розробленої моделі ефективного оцінювання прогресу учнів та належна підготовка вчителів. Ці проблеми потребують додаткового планування та співпраці з колегами. Узгодження навчального плану з інтегрованим навчанням також може бути складним і може вимагати коригування стандартизованого тестування та освітньої політики. |
Опис: | Styrkina Y. INTEGRATED LEARNING IN PHILOLOGICAL LESSONS OF ELEMENTARY SCHOOL, Chapter 9 of Monograph. INTELLECTUAL AND TECHNOLOGICAL POTENTIAL OF THE XXI CENTURY. ECONOMICS, MANAGEMENT AND MARKETING, EDUCATION AND PEDAGOGY, PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS, PHILOLOGY, LINGUISTICS AND LITERARY STUDIES. Monographic series «European Science» Book 23. Part 2. Karlsruhe, 2023. p. 98-116. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23221 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|