DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23161
|
Назва: | Особливості інклюзивного навчання дітей з cиндромом Дауна |
Автори: | Сидорук, І.О. |
Ключові слова: | дитина синдром Дауна інклюзія форми навчання інклюзивні форми навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Зростання кількості дітей із синдром Дауна, який вважається
найрозповсюдженішим серед генетичних порушень, останнім часом привертає все більше уваги українських та закордонних вчених. Поширеність цього синдрому у світі є неоднорідним.
Сучасна освітня політика України гарантує право на здобуття освіти кожній дитині незалежно від її можливостей та досягнень. Відповідно, діти з синдромом Дауна також мають право здобувати освіту в закладах дошкільної освіти та закладах загальної
середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Позитивними
результатами включення дітей цієї групи інклюзивне середовище та правильна організація інклюзивного навчання та виховання, на наше переконання, сприяє їхній повній адаптації та соціалізації. |
Опис: | Сидорук І. О. Особливості інклюзивного навчання дітей з
cиндромом Дауна // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. С. 188-190. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23161 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|