DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22896

Назва: Стратегії інноваційного розвитку практичного компоненту освітніх програм в навчальних закладах фізкультурного профілю
Автори: Согоконь, О.А.
Донець, О.В.
Новік, С.М.
Ключові слова: інноваційний розвиток
практичний компонент
стратегія
фахівець фізичної культури
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У поданій статті розглянуті стратегії інноваційного розвитку практичного компоненту освітніх програм в навчальних закладах фізкультурного профілю. Науково-педагогічні працівники у своїй практичній діяльності повинні застосовувати інноваційні продукти – новітні технології, які істотно поліпшують якість навчання, зокрема у випадку проведення дистанційних навчальних курсів чи контролю знань студентів. Уважаємо, що використання інформаційнокомунікаційних технологій навчання та оцінювання знань студентів створює основу інформаційного забезпечення якості освіти та є важливим аспектом реформування системи освіти в Україні, стратегічним пріоритетним напрямом інноваційної діяльності. На нашу думку, для вчителя фізичної культури готового до практичної діяльності із залученням інноваційних засобів навчання повинні бути сформовані наступні елементи: 1) розуміння змісту, структури, завдань освітнього процесу, існуючих навчально-виховних проблем школи; 2) мати чітку, громадянську та соціальну позицію; 3) уміння по-сучасному, якісно організовувати мету, визначати завдання уроку, знаходити правильні рішення та успішно досягати результатів; 4) залучити особистісно орієнтований підхід для розвитку фізичних здібностей кожної дитини згідно з її можливостями; 5) налаштованість на успішну, якісну роботу, здатність нестандартно мислити, користуватися сучасними освітніми технологіями, засобами інноваційного навчально-виховного процесу; 6) усебічний розвиток особистості майбутнього фахівця фізичної культури. Нами визначені показники готовності вчителя фізичної культури до інноваційної діяльності: 1) ґрунтовне володіння теоретичною базою про новітні освітні технології, знання новаторських методик роботи; 2) усвідомлення потреби у запровадженні педагогічних інновацій у власній педагогічній практиці; 3) налаштованість на експериментальну діяльність, бажання створення власних творчих завдань, методик та втілення їх у навчальний процес; 4) готовність до подолання труднощів, пов’язаних зі змістом та організацією інноваційної діяльності; 5) оволодіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та виявлення бажання постійно вдосконалюватись та розробляти авторські методики роботи. У поданій статті розроблені стратегії інноваційного розвитку практичного компоненту освітніх програм при підготовці конкурентоспроможного фахівця фізичної культури, у якого сформована готовність до творчої педагогічної, наукової, самоосвітньої, інноваційної діяльності.
Опис: Согоконь О. А., Донець О. В., Новік С. М. Стратегії інноваційного розвитку практичного компоненту освітніх програм в навчальних закладах фізкультурного профілю // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 67-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22896
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf638,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок