|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22896
|
Назва: | Стратегії інноваційного розвитку практичного компоненту освітніх програм в навчальних закладах фізкультурного профілю |
Автори: | Согоконь, О.А. Донець, О.В. Новік, С.М. |
Ключові слова: | інноваційний розвиток практичний компонент стратегія фахівець фізичної культури |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У поданій статті розглянуті стратегії інноваційного розвитку
практичного компоненту освітніх програм в навчальних закладах фізкультурного
профілю. Науково-педагогічні працівники у своїй практичній діяльності повинні
застосовувати інноваційні продукти – новітні технології, які істотно поліпшують
якість навчання, зокрема у випадку проведення дистанційних навчальних
курсів чи контролю знань студентів. Уважаємо, що використання інформаційнокомунікаційних технологій навчання та оцінювання знань студентів створює
основу інформаційного забезпечення якості освіти та є важливим аспектом
реформування системи освіти в Україні, стратегічним пріоритетним напрямом
інноваційної діяльності.
На нашу думку, для вчителя фізичної культури готового до практичної
діяльності із залученням інноваційних засобів навчання повинні бути сформовані
наступні елементи:
1) розуміння змісту, структури, завдань освітнього процесу, існуючих
навчально-виховних проблем школи;
2) мати чітку, громадянську та соціальну позицію;
3) уміння по-сучасному, якісно організовувати мету, визначати завдання
уроку, знаходити правильні рішення та успішно досягати результатів;
4) залучити особистісно орієнтований підхід для розвитку фізичних
здібностей кожної дитини згідно з її можливостями;
5) налаштованість на успішну, якісну роботу, здатність нестандартно мислити,
користуватися сучасними освітніми технологіями, засобами інноваційного
навчально-виховного процесу;
6) усебічний розвиток особистості майбутнього фахівця фізичної культури.
Нами визначені показники готовності вчителя фізичної культури до
інноваційної діяльності:
1) ґрунтовне володіння теоретичною базою про новітні освітні технології,
знання новаторських методик роботи;
2) усвідомлення потреби у запровадженні педагогічних інновацій у власній
педагогічній практиці;
3) налаштованість на експериментальну діяльність, бажання створення
власних творчих завдань, методик та втілення їх у навчальний процес;
4) готовність до подолання труднощів, пов’язаних зі змістом та організацією
інноваційної діяльності;
5) оволодіння практичними навичками освоєння педагогічних інновацій та виявлення бажання постійно вдосконалюватись та розробляти авторські методики
роботи.
У поданій статті розроблені стратегії інноваційного розвитку практичного
компоненту освітніх програм при підготовці конкурентоспроможного фахівця
фізичної культури, у якого сформована готовність до творчої педагогічної, наукової,
самоосвітньої, інноваційної діяльності. |
Опис: | Согоконь О. А., Донець О. В., Новік С. М. Стратегії інноваційного розвитку
практичного компоненту освітніх програм
в навчальних закладах
фізкультурного профілю // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 67-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22896 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|