DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво в реаліях сучасної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22816

Назва: Зорова поезія учнів як мистецтво візуалізації образів
Автори: Балагура, Т.
Ключові слова: зорова поезія
літературно-мистецька студієя «Перевесло»
Міжнародна програма СЕЕН
Сорока Микола
Золотайко Анастасія
Петрук Дарья
Анна Дмитренко
Владислав Міщенко
Софія Ващенко
Артем Веденкін
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): «Нова доба нового прагне слова!» – цитую нашого класика Максима Рильського. А познайомившись із Міжнародною програмою СЕЕН (соціально-емоційного та етичного навчання), інструментом розвитку м‘яких навичок, іще раз переконуюся: пошуки форм роботи, методів і прийомів стимулюють до творчого розмаїття уроків, занять факультативу чи літературної студії. Працюючи вчителем української мови та літератури, керуючи літературно-мистецькою студією «Перевесло» (pereveslo.pl.ua), спробувала зацікавити слухачів поезомалярством (або ще подибуємо терміни: поезографія, зорова, візуальна, експериментальна поезія ) минулих епох.
Опис: Балагура Т. Зорова поезія учнів як мистецтво візуалізації образів // Мистецтво в реаліях сучасної освіти: матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (25–26 травня 2023 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 26-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22816
Розташовується у зібраннях:Мистецтво в реаліях сучасної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf558,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок