DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21956

Назва: Мотиваційний аспект підготовки старшокласників до вибору професій технічного профілю
Автори: Підкопаєва, О.А.
Ключові слова: старшокласник
професії технічного профілю
вибір професії
мотивація
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Актуальність питання вибору професії зростає з кожним роком. У сучасному світі технології розвиваються зі швидкістю блискавки, тому вибір професії технічного профілю стає все більш актуальним для старшокласників. Це може привести до нестачі фахівців у технічній галузі та зниження конкурентоспроможності країни у світі. Це вимагає підготовки та мотивації учнів до вибору професії в технічній галузі. Тому, підготовка старшокласників до вибору професій технічного профілю є надзвичайно важливою для подальшого розвитку України.
Опис: Підкопаєва О. А. Мотиваційний аспект підготовки старшокласників до вибору професій технічного профілю // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (27-28 квітня 2023 р., м. Полтава). Полтава, 2023. С. 217-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21956
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
66.pdf82,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок