DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21836
|
Назва: | Сучасний стан та перспективи розвитку Києво-Могилянської академії |
Автори: | Скирда, А. |
Ключові слова: | Києво-Могилянська академія вища освіта НаУКМА освіта освіта України |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні у дослідженнях науковців заклади вищої освіти розглядаються в якості
основних учасників процесів модернізації, результатом яких має стати народження нової
моделі економіки країни і повернення її конкурентних позицій в освітній та інноваційній
системах та підвищення якості життя населення. В сучасних умовах конкурентні
переваги забезпечують собі ті вузи, які володіють високим інтелектуальним потенціалом,
що дозволяє створювати унікальні компетенції і нарощувати активи.
Прийнято вважати, що Києво-Могилянська академія — українська alma mater
вищої освіти, яка здобула славу та визнання ще на початку XVII століття й гідно
репрезентувала Україну в європейському культурному світі, яка відповідала запитам і
потребам духовного життя українського народу в період радикальних світоглядних і
суспільно-політичних змін, народно-визвольної боротьби, сприяла формуванню
національної церкви і держави. |
Опис: | Скирда А. Сучасний стан та перспективи розвитку Києво-Могилянської академії // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 389-391. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21836 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|