DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21648

Назва: Значення дисципліни "Народно-сценічний танець" у сучасній хореографічній освіті
Автори: Юхименко, Д.
Ключові слова: народно-сценічний танець
український народний танець
педагог-хореограф
теорія і методика вивчення
танці народів світу
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У доповіді розглянуто роль навчальної дисципліни «Народно-сценічний танець» у процесі підготовки студентів-хореографів. Проаналізовано зміст навчальної програми, розкрито взаємозв’язок хореографії з музикою. У сучасному світі кожна людина, яка має відношення до хореографічного мистецтва, повинна розуміти значення дисципліни «Народно-сценічний танець» у процесі розвитку сучасної хореографічної освіти. Народно-сценічний танець викладається у закладах вищої освіти, є обов′язковою компонентою, важливою частиною професійної підготовки майбутніх педагогів-хореографів.
Опис: Юхименко Д. Значення дисципліни "Народно-сценічний танець" у сучасній хореографічній освіті // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 168-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21648
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf312,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок