DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21634

Назва: Фахові практики як комплексний процес формування професійних якостей майбутніх викладачів мистецьких дисциплін
Автори: Соломаха, С.
Ключові слова: майбутні викладачі мистецьких дисциплін
фахова практика
магістратура
практикум мистецько-педагогічна майстерня
заклади вищої педагогічної освіти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У змісті публікації розглядається питання, пов’язане з практичною підготовкою майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в умовах магістратури; представлено авторську методику організації мистецькопедагогічної майстерні як технологію підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін в ході фахової магістерської практики в закладах вищої педагогічної освіти; розкрито завдання та зміст проведення лекційних, семінарських, практичних занять фахової практики у магістрів мистецьких спеціалізацій.
Опис: Соломаха С. Фахові практики як комплексний процес формування професійних якостей майбутніх викладачів мистецьких дисциплін // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 117-119.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21634
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf311,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок