DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21616

Назва: Єдність педагогічної теорії і практики (історичний екскурс)
Автори: Ільченко, О.Ю.
Ключові слова: принцип єдності теорії і практики
педагогічна теорія і практика
прагматична концепція Дж. Дьюї
метод проєктів В. Кілпатріка
Дальтон-план Г. Паркхерст
бригадно-лабораторний метод організації навчання
загальна і політехнічна освіта
трудова підготовка
професійна підготовка вчителя
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз проблеми єдності і співвіднесення педагогічної теорії та практики в історичній ретроспективі, зокрема – в руслі прагматичної концепції Дж. Дьюї, методу проєктів В. Кілпатріка, Дальтон-плану Г. Паркхерст, бригадно-лабораторного методу організації навчання, зв’язку загальної освіти з політехнічною і трудовою підготовкою. Підкреслено, що єдність теоретичних і практичних компонентів педагогічного процесу виключає питання домінування теорії чи практики або їх незалежного співіснування. У цьому контексті важливим є – міцний зв’язок, баланс і оптимальне співвіднесення. Підґрунтям забезпечення єдності педагогічної теорії та практики виступає принцип цілісності, фундаментальності і безперервності навчання.
Опис: Ільченко О. Ю. Єдність педагогічної теорії і практики (історичний екскурс) // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 11-12 жовтня 2022 р. Полтава : 2022. С. 56-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21616
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf315,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок