DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21492

Назва: Особливості формування методичної компетентності педагога бального танцю
Автори: Жиров, О.А.
Ключові слова: професійна компетентність
методична компетентність
педагог-хореограф
педагог бального танцю
бальний танець
хореографія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні аспекти формування методичної компетентності педагога бального танцю. Доведено, що формування методичної компетентності майбутніх педагогів-хореографів бального спрямування має бути спрямованим на підготовку кваліфікованих, конкурентоспроможних на ринку праці випускників, спроможних до постійного професійного зростання та професійної мобільності. Визначено зміст поняття «професійна компетентність вчителя хореографії» та уточнено зміст поняття «методична компетентність педагога бального танцю». Здійснено порівняльний аналіз традиційної та сучасної моделі навчання бальним танцям (традиційна методика передбачає різноаспектну підготовку танцівників до участі у фестивалях, конкурсах і змаганнях, сучасна модель – базується на особистісно-діяльнісному підході і передбачає взаємопов’язане навчання/викладання, виховання та розвиток учнів засобами бального танцю з акцентом на формуванні вмінь міжособистісного спілкування, культури комунікації, творчого оволодіння технікою бального танцю, а також умінь самовдосконалення та самореалізації, урахуванні індивідуального досвіду та здобутків передових педагогів і танцювальних пар). Проаналізовано основні джерела формування методичної компетентності педагога бального танцю (власний виконавський досвід танцювання, семінари, тренінги, танцювальні збори, майстер-класи з провідними педагогами і топ-тренерами світу, заняття з використанням відеозаписів як засобу підвищення ефективності формування базового рівня методичної компетентності педагога бального танцю, досвід планування, організації та проведення тренувального процесу відомих передових прогресивних представників бальної хореографії, використання сучасних інтерент ресурсів, соціальних мереж). Визначено систему педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.
Опис: Жиров О. А. Особливості формування методичної компетентності педагога бального танцю. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 62, том 1, 2023. С. 338-342.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21492
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості формування методичної.pdf327,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок