DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21490

Назва: Виховні аспекти діяльності танцювального колективу: практичний досвід К. Василенка
Автори: Жиров, О.А.
Ключові слова: педагог
Василенко К.
танцювальний колектив
виховна робота
народний танець
учасник колективу
ансамблі «Дніпро» і «Дарничанка»
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено й ґрунтовно розкрито виховні аспекти діяльності танцювального колективу у творчій спадщині К. Василенка. Доведено, що колектив здатний функціонувати і виконувати своє педагогічне призначення при реалізації двох умов: 1) удосконалення технічної майстерності, 2) забезпечення всебічного виховання учасників. Проаналізовано такі умови успішного засвоєння навчального матеріалу в самодіяльному танцювальному колективі як дисципліна, порядок, раціональна побудова занять, розподіл часу, добір відповідних форм організації та ефективних методів і прийомів викладання, дотримання основних дидактичних принципів навчання. Виявлено, що в мистецько-педагогічній спадщині К. Василенко процес навчання народним танцям будувався відповідно до загальнодидактичних принципів і методів навчання, проте специфічні особливості народного танцю як масової форми хореографії визначають певні корективи до методики. Розкрито провідні дидактичні принципи, на яких будувалась діяльність танцювальних колективів К. Василенка (принцип культуровідповідності, природовідповідності, доступності, послідовності, систематичності, індивідуального підходу). Показано, що у своїй практичній діяльності педагог і митець активно використовував досягнення передових педагогічних систем педагогіки та хореографії (К. Ушинського, А. Макаренка, В. Сухомлинського та хореографів А. Ваганової, В. Верховинця, Р. Захарова, П. Вірського, І. Мойсеєва). Показано, що характерною особливістю розвитку мистецько-педагогічних ідей К. Василенка було всебічне використання надбань національної хореографічної спадщини українського народу, його традицій і культури. Доведено практичну значущість досвіду К. Василенка в сучасних умовах, що зумовлено вимогами сьогодення і потребами самодіяльності в якісній організації навчально-виховної роботи в хореографічних колективах.
Опис: Жиров О. А. Виховні аспекти діяльності танцювального колективу: практичний досвід К. Василенка. Інноваційна педагогіка. Випуск 58. Том 1. 2023. С. 28-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21490
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Виховні аспекти діяльності.pdf148,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок