DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470

Название: Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій
Авторы: Порутчик, О.В.
Ключевые слова: професійна готовність
учитель початкових класів
інновації в освіті
ігрові технології навчання
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто проблему професійної готовності майбутніх учителів до використання інноваційних ігрових технологій у процесі навчання молодших школярів. Охарактеризовано структурні компоненти професійної готовності вчителя в контексті сучасного освітнього простору. Проаналізовано ефективність педагогічної творчості та застосування інноваційних ігрових технологій у роботі з молодшими школярами.
Описание: Порутчик О. В. Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 173-177.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470
Appears in Collections:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
48.pdf223,02 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback