DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470

Назва: Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій
Автори: Порутчик, О.В.
Ключові слова: професійна готовність
учитель початкових класів
інновації в освіті
ігрові технології навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему професійної готовності майбутніх учителів до використання інноваційних ігрових технологій у процесі навчання молодших школярів. Охарактеризовано структурні компоненти професійної готовності вчителя в контексті сучасного освітнього простору. Проаналізовано ефективність педагогічної творчості та застосування інноваційних ігрових технологій у роботі з молодшими школярами.
Опис: Порутчик О. В. Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 173-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf223,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок