DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470
|
Назва: | Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій |
Автори: | Порутчик, О.В. |
Ключові слова: | професійна готовність учитель початкових класів інновації в освіті ігрові технології навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему професійної готовності майбутніх учителів
до використання інноваційних ігрових технологій у процесі навчання молодших
школярів. Охарактеризовано структурні компоненти професійної готовності вчителя в контексті сучасного освітнього простору. Проаналізовано
ефективність педагогічної творчості та застосування інноваційних ігрових
технологій у роботі з молодшими школярами. |
Опис: | Порутчик О. В. Проблема професійної готовності майбутніх учителів початкових класів до використання інноваційних ігрових технологій // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 173-177. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21470 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|