DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21452
|
Назва: | Екологічна компетентність у вимогах до результатів початкової освіти |
Автори: | Павлова, Т.С. |
Ключові слова: | екологічна компетентність початкова освіта екологічна освіта компетентнісний підхід |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Результати наукової розвідки засвідчили увагу дослідників до різних
аспектів процесу організації екологічної освіти в початковій школі як проблеми,
яка не набула ґрунтовного вивчення й розкриття (Рогоза В., Величко Л.,
Пруцакова О., Пустовіт О., Логінова А., Тарасюк Г.).
У документах ЮНЕСКО, термін «екологічна освіта» визначається як
освіта, що допомагає людям краще дізнатися про навколишнє середовище і
розвивати відповідальну екологічну поведінку. Згідно з доповіддю ЮНЕСКО
(2021 р.): «освіта не дає учням достатньо знань, щоб адаптуватися, діяти та
реагувати на екологічні кризи». |
Опис: | Павлова Т. С. Екологічна компетентність у вимогах до результатів початкової освіти // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 127-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21452 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|