DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21449
|
Назва: | Інтегроване навчання в початкових класах: проблеми реалізації |
Автори: | Бібік, Н.М. |
Ключові слова: | інтегроване навчання початкова школа молодший школяр навчальна діяльність початкова освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Оновлення змісту й методик навчання молодших школярів зумовлене
потребою в систематичному використанні можливостей початкової освіти для
здійснення особистісно орієнтованого навчання і створення
науково-методичного супроводу для реалізації Концепції Нової української
школи в умовах інтегрованого навчання.
Інтегрування уможливлює системний виклад знань у нових органічних
взаємозв’язках. Упродовж останніх років реалізовувались такі види інтеграції:
1) повна інтеграція (це інтегрування («об’єднання», «структурування») змісту
різних навчальних предметів (Н. Бібік, М. Вашуленко, Л. Кочина, В. Тименко,
Р.
Арцишевський та ін.)); 2) тематична інтеграція (інтегрування («відбір»,
«об’єднання», «подання») навчального матеріалу з різних предметів з метою
вивчення важливих наскрізних тем (В. Ільченко, К. Гуз та ін.)); 3) інтеграція
видів навчальної діяльності учнів (інтегрування («включення», «об’єднання»)
несхожих між собою способів діяльності, що підпорядковані одній темі
(Н. Присяжнюк, О. Савченко та ін.)). |
Опис: | Бібік Н. М. Інтегроване навчання в початкових класах: проблеми реалізації // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 121-124. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21449 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|