DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21441

Назва: Ейдотехніка як засіб формування поняття про число в учнів 1 класу НУШ
Автори: Нікітіна, О.О.
Ключові слова: учень 1 класу
ейдотехніка
початкова школа
вивчення математики
поняття про число
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сучасне освітнє середовище пропонує педагогам значну кількість оригінальних технологій, методик, прийомів навчання учнів початкової школи. Саме тому впровадження інноваційних освітніх технологій набуває все більшої актуальності. Можливості застосування ейдетики під час формування математичних уявлень у дітей досліджували Є. Антощук, І. Матюгін, І. Рибнікова, Т. Слоненко та ін. [1]. Саме поняття «ейдотехніка» не нове й відоме ще з епохи античності. Давні греки вважали, що людина думає, мислить ейдосами – образами. Вперше термін «ейдетика» увів німецький психолог Е. Йєншем, а поширення і глибокого вивчення термін набув у дослідженнях видатного психолога О. Лурії, який поділив методики запам’ятовування на два основних напрямки: мнемотехніка (методи, у основі яких лежить вербально-логічне мислення); ейдетика (методи, засновані на конкретно-уявному мисленні).
Опис: Нікітіна О. О. Ейдотехніка як засіб формування поняття про число в учнів 1 класу НУШ // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 94-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21441
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf175,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок