DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21431

Назва: Методика навчання молодших школярів розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного різними способами
Автори: Ємець, Д.В.
Ключові слова: молодший школяр
розв'язування задач
знаходження четвертого пропорційного різними способами
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Одним із найголовніших математичних умінь молодшого школяра є вміння розв’язувати задачі, адже саме вони найбільше показують зв'язок математики із реальним життям, позитивно впливають на розумовий розвиток дитини, формують творчу особистість та виробляють практичні вміння. Нині сучасна математична освіта спрямована на те, щоб дитина вміла розв'язувати задачу не одним способом. У Типовій освітній програмі, що була розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна, навіть виділяється такий обов'язковий результат, як «дитина самостійно обирає спосіб (способи) розв’язання проблемної ситуації». Для того, щоб вона змогла засвоїти дане вміння, учень має знати про різні шляхи розв'язання тої чи іншої ситуації, а далі вже самостійно обрати зручний для себе спосіб. Яскравим прикладом для формування означеної компетентності є навчання учнів розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного.
Опис: Ємець Д. В. Методика навчання молодших школярів розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного різними способами // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 62-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21431
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf176,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок