DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21396

Назва: Особливості навчання учнів проєктування виробів з дотриманням дизайн-ергономічних вимог
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: навчання
проєктування
дизайн
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому просторі одним з пріоритетних напрямів реформування є підготовка сучасної молоді до професійного самовизначення, вибору професії та фахової підготовки. Заняття з технологій у закладах загальної середньої освіти сприяють формуванню необхідних для професійного становлення компетентностей, а також формування навичок співробітництва та професійного спілкування повноправних членів навчально-виробничого процесу. Особливого значення у підготовці молодого покоління до майбутньої професійної діяльності у різних галузях набуває проєктна діяльність у галузі техніки, мистецтва, інформатики, природничих наук, громадянської освіти та інших.
Опис: Борисова Т. М. Особливості навчання учнів проєктування виробів з дотриманням дизайн-ергономічних вимог // Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 2022 р.) Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 317-321.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21396
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта майбутніх фахівців: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
60.pdf379,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок