DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21350

Назва: Філософські засади розвитку готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності у закладі неперервної освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: філософські засади
розвиток
готовність
вчитель
інноваційна педагогічна діяльність
заклад неперервної освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає нову філософію освіти, яка потребує якісно вищої професійної підготовки учителя, спроможного вирішувати завдання розвитку особистості учня. Доведена поява потреби дослідження філософських засад розвитку готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності у закладі неперервної освіти.
Опис: Стрельніков В. Ю. Філософські засади розвитку готовності вчителя до інноваційної педагогічної діяльності у закладі неперервної освіти. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 16 – 18 берез. 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. 1162 с. С. 585–588.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21350
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13_Стрельніков 2023.pdf901,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок