DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20512

Назва: Вплив освітнього середовища на формування творчої особистості учнів 1 класів Нової української школи
Автори: Шаповал, І.
Богута, В.М.
Ключові слова: освітнє середовище
освітній простір
учень
молодший школяр
першокласник
творчі здібності
педагогічно-організаційні умови
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті порушено тему ролі освітнього середовища у формуванні творчої особистості учня Нової української школи. Здійснено критичний порівняльний аналіз сутності понять «освітнє середовище» та «освітній простір». Ґрунтуючись на засадних принципах творчої діяльності у поєднанні із сензитивністю дітей молодшого шкільного віку до творчості, означено та експериментально перевірено ефективні педагогічні умови організації освітнього середовища художньо-творчого осередку.
Опис: Шаповал І., Богута В. М. Вплив освітнього середовища на формування творчої особистості учнів 1 класів Нової української школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 238-251.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20512
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf394,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок