|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20510
|
| Назва: | Естетотерапія як ефективний засіб соціалізації особистості з обмеженими функціональними можливостями |
| Автори: | Фролова, А. |
| Ключові слова: | естетотерапія соціалізація особистості інклюзія соціалізація комунікативні навички корекція розвитку самовираження |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються засоби естетотерапії, їх вплив на
формування особистості з обмеженими функціональними
можливостями, з огляду на необхідність організації інклюзивного
освітнього простору з метою забезпечення соціалізації та
повноцінного розвитку особистості з особливими потребами.
Ключове завдання автора – аналіз особливостей та перспектив
естетотерапевтичного навчання, визначення його ефективності у
досягненні зазначеної мети. |
| Опис: | Фролова А. Естетотерапія як ефективний засіб соціалізації особистості з обмеженими функціональними можливостями // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 215-223. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20510 |
| Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|