DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20510

Назва: Естетотерапія як ефективний засіб соціалізації особистості з обмеженими функціональними можливостями
Автори: Фролова, А.
Ключові слова: естетотерапія
соціалізація особистості
інклюзія
соціалізація
комунікативні навички
корекція розвитку
самовираження
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються засоби естетотерапії, їх вплив на формування особистості з обмеженими функціональними можливостями, з огляду на необхідність організації інклюзивного освітнього простору з метою забезпечення соціалізації та повноцінного розвитку особистості з особливими потребами. Ключове завдання автора – аналіз особливостей та перспектив естетотерапевтичного навчання, визначення його ефективності у досягненні зазначеної мети.
Опис: Фролова А. Естетотерапія як ефективний засіб соціалізації особистості з обмеженими функціональними можливостями // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 215-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20510
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf352,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок