DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20508

Назва: Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Ключові слова: японська анімація
вплив японської анімації
позитивний і негативний вплив японської анімації
формування особистості
формування особистості дітей і підлітків
аніме
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена позитивному та негативному впливу японської анімації на формування особистості дітей та підлітків. Автор стверджує, що негативний вплив аніме не настільки потужний, як позитивний. У статті також зазначається, що батьки повинні контролювати вікове обмеження для перегляду анімефільмів їхніми дітьми
Опис: Стиркіна Ю. С. Позитивний та негативний вплив мистецтва японської анімації на формування особистості у дитячому та підлітковому віці // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 198-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20508
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок