DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20504

Назва: Потенціал сучасних інтернет-застосунків в процесі дистанційного навчання учнів молодших класів
Автори: Процай, Л.П.
Лаврик, Т.
Ключові слова: дистанційне навчання
асинхронне навчання
синхронне навчання
інтернет-застосунки
початкова школа
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано можливості інтернет-сервісів в процесі організації дистанційного навчання у початкової школи. Авторами проаналізовано стан впровадження дистанційної форми навчання в сучасній освіті. Розкрито значення понять базових режимів роботи в контексті дистанційної освіти. Автори охарактеризували сучасні інтернет-застосунки, які спрямовані на забезпечення ефективної взаємодії усіх учасників освітнього процесу.
Опис: Процай Л. П., Лаврик Т. Потенціал сучасних інтернет-застосунків в процесі дистанційного навчання учнів молодших класів // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 172-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20504
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
22.pdf366,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок