DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20501

Назва: Peculiarities of phd students’ foreign language training within educational and scientific program «Primary Education»
Автори: Palekha, O.
Ключові слова: international English language certification
Doctor of Philosophy degree applicants
educational and scientific program «Primary Education»
foreign language training
levels of English language proficiency
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the peculiarities of foreign language training of students of the third level of higher education within the educational and scientific program «Primary Education». The author reveals the specifics of postgraduate students’ preparation for the international English-language certification, which is implemented in the process of studying the educational component «Practical Course in EnglishLanguage International Certification». It is noted that the educational discipline is aimed at mastering the strategies and algorithms of passing international exams TOEFL, IELTS, CAE by future Doctors of Philosophy. An essential aspect of teaching the educational component «Practical Course in English-Language International Certification» is the formation of PhD applicants’ soft skills.
Опис: Palekha O. M. Peculiarities of phd students’ foreign language training within educational and scientific program «Primary Education» // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. C. 155-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20501
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf465,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок