DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20495

Назва: Фенологічні спостереження як метод пізнання навколишнього світу молодшими школярами
Автори: Макаренко, Я.М.
Ключові слова: початкова школа
спостережливість
сезонні зміни
пори року
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість фенологічних спостереження як методу пізнання навколишнього світу молодшими школярами. Запропоновано визначення основних понять і класифікацій спостережень, розкрито методику їхнього проведення у початковій школі. Зазначено основні напрями організації фенологічних спостережень у процесі ознайомлення учнів з природним довкіллям. Розроблено систему роботи щодо організації фенологічних спостережень.
Опис: Макаренко Я. М. Фенологічні спостереження як метод пізнання навколишнього світу молодшими школярами // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 129-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20495
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf367,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок