DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20495
|
Назва: | Фенологічні спостереження як метод пізнання навколишнього світу молодшими школярами |
Автори: | Макаренко, Я.М. |
Ключові слова: | початкова школа спостережливість сезонні зміни пори року |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано важливість фенологічних
спостереження як методу пізнання навколишнього світу
молодшими школярами. Запропоновано визначення основних
понять і класифікацій спостережень, розкрито методику їхнього
проведення у початковій школі. Зазначено основні напрями
організації фенологічних спостережень у процесі ознайомлення
учнів з природним довкіллям. Розроблено систему роботи щодо
організації фенологічних спостережень. |
Опис: | Макаренко Я. М. Фенологічні спостереження як метод пізнання навколишнього світу молодшими школярами // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 129-136. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20495 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|