DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20492

Назва: Педагогічні засоби дистанційного згуртування учнівського колективу в початковій школі в умовах вимушеної соціальної самоізоляції
Автори: Жабська, І.
Ключові слова: учнівський колектив
згуртованість
початкова школа
початкова освіта
дистанційне навчання
соціальна самоізоляція
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Розкрито особливості й узагальнено методичні засоби, спрямовані на згуртування учнівського колективу в початковій школі в умовах реалізації дистанційної форми навчання та вимушеної соціальної самоізоляції. Визначено важливість згуртування учнів під час дистанційної освіти, схарактеризовано специфіку роботи з дітьми, які були змушені переїхати з регіонів проведення бойових дій.
Опис: Жабська І. Педагогічні засоби дистанційного згуртування учнівського колективу в початковій школі в умовах вимушеної соціальної самоізоляції // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 106-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20492
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf355,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок