DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20486

Назва: Поняття медіаконтенту у сучасному освітньому середовищі
Автори: Баранник, А.
Ключові слова: медіаконтент
медіаосвіта
освітнє середовище
навчальний процес
інформаційні джерела
компетентності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття «медіаконтент», охарактеризовано наукові підходи до його тлумачення. Проаналізовано думки сучасних педагогів щодо використання медіаконтенту у навчальновиховному процесі початкової школи. Виокремлено психологопедагогічну характеристику дітей молодшого шкільного віку. Автор доводить використання засобів медіа-освіти у освітньому процесі, його роль у поліпшенні результатів навчальної діяльності. Стаття присвячена можливостям використання медіаконтенту у молодшій школі, визначення медіа-контенту автором наводиться як важлива та невід’ємна частина розвитку сучасного суспільства.
Опис: Баранник А. Поняття медіаконтенту у сучасному освітньому середовищі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 60-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20486
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf737,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок