DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20479
|
Назва: | Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх докторів філософії з початкової освіти |
Автори: | Барболіна, Т.М. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційна компетентність підготовка доктора філософії інформаційні технології хмарні технології початкова освіта |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття
інформаційно-комунікаційної компетентності, зокрема
інформаційно-комунікаційної компетентності доктора філософії,
розглянуто тематику завдань, які забезпечують розвиток цифрових
навичок майбутніх докторів філософії з початкової освіти. Перший
блок таких завдань орієнтований на удосконалення знань та вмінь з
використання офісних технологій, другий спрямований на роботу з
хмарними середовищами. |
Опис: | Барболіна Т. М. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх докторів філософії з початкової освіти // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 32-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20479 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|