DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20311
|
Назва: | Соціальна компетентність молодшого школяра як науково-педагогічна проблема |
Автори: | Дорошенкова, А. |
Ключові слова: | компетентність соціальна компетентність молодший школяр соціальна адаптація соціальна ідентифікація |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано, що процес формування соціальної
компетентності має передбачати організацію виховного процесу,
яка спрямована на забезпечення всебічного розвитку і виховання
соціально компетентної особистості, готової до конструктивної
взаємодії і соціально значимої діяльності, що надалі сприятиме
набуттю учнями досвіду успішної соціальної взаємодії як в
навчальній діяльності, так і в суспільному житті. Уточнено
сутність поняття «соціальна компетентність молодшого школяра». |
Опис: | Дорошенкова А. Соціальна компетентність молодшого школяра як науково-педагогічна проблема // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 75-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20311 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|