DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20302

Назва: Естетотерапія як педагогічна технологія гармонійного розвитку молодших школярів
Автори: Федій, О.А.
Юрченко, І.
Ключові слова: естетотерапія
естетотерапевтичні засоби
арт-терапія
музикотерапія
казкотерапія
пісочна терапія
молодші школярі
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені погляди провідних педагогів на зміст поняття «естетотерапія», а також обґрунтовано доцільність використання естетотерапевтичних засобів у навчанні та вихованні молодших школярів. Виявлено психолого-педагогічний потенціал арт-терапії, музикотерапії, ігротерапії, пісочної терапії та казкотерапії як важливих засобів у роботі із молодшими школярами з відхиленнями у розвитку.
Опис: Федій О. А., Юрченко І. Естетотерапія як педагогічна технологія гармонійного розвитку молодших школярів // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава. Вип. 4. 2021. С. 5-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20302
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2021 (4)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf516,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок