DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19961
|
Назва: | Інтегроване навчання; стратегії розвитку критичного мислення на уроках в початковій школі |
Автори: | Новоселецька, Я. |
Ключові слова: | критичне мислення початкова школа інтеграція інтегроване навчання стратегії прийоми інтегроване мислення |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні аспекти інтегрованого
навчання та критичного мислення. Представлено зразки
використання деяких стратегій розвитку критичного мислення на
різних уроках. За всіх часів суспільство приділяло
особливу увагу підготовці вчительських кадрів, спроможних
передати дитині накопичений досвід людства.
У перші роки існування головне завдання молодих вчителів
полягало в тому, щоб навчити громадян читати й писати. Пізніше
з'явилась необхідність підвищити рівень освіти населення, готувати
професійні кадри для всіх галузей виробництва та культури.
Згодом склалась певна знаннєва орієнтація підготовки вчителів. |
Опис: | Новоселецька Я. Інтегроване навчання; стратегії розвитку критичного мислення на уроках в початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 84-91. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19961 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|