DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19959

Назва: Цифрова візуалізація дидактичного контенту: сутність, види, форми
Автори: Звєнігородська, А.
Ємець, Д.
Ключові слова: цифрова візуалізація
візуалізація
дидактичний контент
технології ціфрової візуалізації
початкова школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано теоретичні засади використання технології активізації навчально-пізнавальної діяльності засобами цифрової візуалізації. Розкрито та уточнено сутність таких понять як “візуалізація”, “цифрова візуалізація”, “дидактичний контент” та “технології цифрової візуалізації дидактичного контенту. Розглянуто принципи технології візуалізації їх види та форми. Описано функції технології цифрової візуалізації дидактичного контенту.
Опис: Звєнігородська А., Ємець Д. Цифрова візуалізація дидактичного контенту: сутність, види, форми // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 66-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19959
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf513,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок