|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19957
|
| Назва: | Особливості проведення екскурсій у початковій школі (природничий аспект) |
| Автори: | Галоюта, А. Макаренко, Я.М. |
| Ключові слова: | екскурсія спостереження план Я досліджую світ початкова школа |
| Дата публікації: | 2020 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває значення уроків-екскурсій у засвоєнні
змісту навчального матеріалу інтегрованого курсу «Я досліджую
світ»; розкрито навчально-виховне значення екскурсії для
ознайомлення дітей з природою; розглядаються етапи проведення
та планування екскурсії (мета, методи навчання, об’єкти
спостереження, хід екскурсії), загальні вимоги до підготовки
учителем уроку-екскурсії, діяльність школярів під час екскурсії. |
| Опис: | Галоюта А., Макаренко Я. Особливості проведення екскурсій у початковій школі (природничий аспект) // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 52-58. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19957 |
| Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|