DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19957

Назва: Особливості проведення екскурсій у початковій школі (природничий аспект)
Автори: Галоюта, А.
Макаренко, Я.
Ключові слова: екскурсія
спостереження
план
Я досліджую світ
початкова школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває значення уроків-екскурсій у засвоєнні змісту навчального матеріалу інтегрованого курсу «Я досліджую світ»; розкрито навчально-виховне значення екскурсії для ознайомлення дітей з природою; розглядаються етапи проведення та планування екскурсії (мета, методи навчання, об’єкти спостереження, хід екскурсії), загальні вимоги до підготовки учителем уроку-екскурсії, діяльність школярів під час екскурсії.
Опис: Галоюта А., Макаренко Я. Особливості проведення екскурсій у початковій школі (природничий аспект) // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Вип. 3. Полтава : Сімон, 2020. С. 52-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19957
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2020 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf507,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок